Aquest Projecte de Final de Carrera se centra en aquesta vessant dels serveis interactius de la televisió, la televisió social. Durant la seva realització s’ha desenvolupat una aplicació per accedir a una xarxa social d’una forma integrada i sincronitzada amb el consum de televisió. Seguint la línia de recerca del PFC d’en Manel Martos, Adaptació i distribució de continguts web per IPTV, aquest projecte s’ha realitzat en l’empresa Activa Multimèdia Digital de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals entre els mesos de febrer i maig de 2010 en el marc del projecte CREA-IPTV.

Guardonat amb el segon premi de la convocatòria Premios Liberalización de las Telecomunicaciones 2010 del Colegio de Ingenieros Técnicos de Telecomunicación (COITT), Espanya.